Cum va pot contacta?

Recomandam tuturor clientilor sa foloseasca magazinul nostru de pe site www.zeppelinpub.ro. In cazul in care doriti sa discutati cu unul din noi, ne puteti contacta la [email protected] sau +40 722 170 024.

Cum stiu daca comanda mea este confirmata?

Toate rezervarile vor fi confirmate via e-mail. Daca nu ati primit e-mailul de confirmare, va rugam sa verificati folderele Junk,Bulk si Spam si, daca nu regasiti e-mailul, va rugam sa ne contactati.

Cum pot plati pentru o comanda?

Puteti alege una din modalitatile de plata de mai jos:

• Plata prin transfer bancar: Daca ati primit factura fiscala de la noi, va rugam virati suma aferenta serviciului comandat catre: 

          Beneficiar: ZEPPELIN PUB SRL, CUI RO38107854

Banca: TRANSILVANIA
IBAN : RO66BTRLRONCRT0515423101

Detalii (explicatie): numele si numarul facturii primite odata cu rezervare

• Plata prin card de credit/debit
Daca nu doriti sa efectuati un transfer bancar, aveti posibilitatea de a plati cu cardul de credit/debit direct la cel care livreaza.
POS-ul accepta plati in RON cu carduri Visa sau Mastercard. Va rugam sa ne transmiteti via e-mail solicitarea dvs in acest sens.

• Plata in numerar

Aveti si optiunea de a plati in numerar RON(Lei) direct la livrator.
Va rugam sa specificati solicitarea dvs la campul de remarci al formularului de comanda.

Cum pot anula o comanda?

Dacă doriţi să anulaţi comanda dvs., va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefon. Vi se va cere să furnizati unele detalii din e-mail de confirmare inainte de a anula comanda. 

Ce se intampla cu datele mele personale?

Tratam problemele de confidenţialitate şi de securitate cu seriozitate. Compania noastra solicita doar datele imperios necesare finalizarii comenzii si emiterii documentelor fiscale. Datele dvs personale sunt protejate si nu vor fi divulgate catre terti.